home !

hej!
nu är jag hemma från grå , regniga göteborg ..!
vi åkte hem tidigare pg av att det dåliga vädret och
att jag var sjuk .. -.-
alltid jag .!
min brorsa var sjuk i 2 dar efter det så var jag sjuk sen
i 2/3 dagar sen .
jag hade feber ont i magen o frös heeeelllllaaa
tiden ....
igår så hade jag : pjamas ( stavning :p ) + en tröja över +
3 filtar och ett täcke  .... och  jag frös fortfarande.
jaja
annars har vi bara varit , badat , lekt ;)
mm.

hihihihi
veronica blev jätte glad när jag sms:ade att jag var hemma
idag ,
för då hinner jag hjälpa henne med att ta hand om alla hundar som hon passar !
stella ( veronicas hund ) ludde , bianca och engla :D <3  4 små söta vovvar!!!!
hahah nu ska jag äta middag -.- lite sent

hejdå !

nu är det exakt 4 dagar 6 timmar och 31 min tills jag flyger till grekland!!!

snart ska jag se robin hood ( den nya ;D )



skara !


groda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback