Ida har gått nu...

Nu har ida gått... haha men vi har gjort lite olika saker.
vi kollade på en blogg som heter http://dayswhitjen.blogg.se hon skriver om mode och så...
men hon handlar på second hand och man kan säga att jag och ida blev lite... inspererande så vi
kollade upp en vintage affär i sergel och vi hittade en! så vi ska dit och kolla imorgon efter som vi ändå ska dit ;)

vi kommer nog ta en ganska tidig buss imorgon.. jag har kollat på lite buss tider men vet inte riktigt vilken vi ska ta.. funderar på antagligen 09.59 och då är man framme 10.26 vid gullmars..
eller den som går 10.14 och då är man framme 10.41..
det lutar mer åt 09.51.. hmm. haha men jag får väl prata med ida ikväll ;)
men nu ska jag kollar runt lite på intenet.. haha
SES!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack så mycket hörrni! =)

2011-06-27 @ 23:13:51
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback