stan !!!

heej!
idag har jag o veronica varit i stan !
jag köpte =
hängselbyxor 100 :- H&M
en blus 75 :- H&M
midjeshorts 100 :- H&M
ett nagel kitt 149 :- kicks

vi hade jätte mysigt :D
fast vi kom lite fel ... men vi hittade ändå !

nu gör jag inte så mycket ... eller jo jag tjatar på mamma att vi ska
ta ett kvälls dopp hoppas dom vill :D

hejdå ;)




hahahh mammas hand :P
hon i kassan var jätte taskig när jag köpte denna ...
för dom var tydligen nya..
och dom kosta 100 :- ( rea pris (röd lapp ) ...)
hon frågade massa om det var rea pris osv.
hon trodde jag hade satt på en sån lapp ...
 så taskigt







Kommentarer
Postat av: Veronica och Ida

Ida, nagelackskitet kostade 139 kr...

// veronica

2011-06-28 @ 21:29:14
URL: http://camerafriends

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback