Veronica

Hej!
jag heter Veronica och jag är 14 år.
Jag och Ida har varit bästisar i.... jag vet inte hur länge men vi var i alla fall vänner när vi var små men då var vi inte bästisar...
Jag älskar mode men det är inte det jag vill jobba med när jag blir stor, då vill jag bli kock, chef kock på en känd resturang.
Jag har en hund som heter stella som jag fick i födelsedags present av min gudmor.
Jag gillar att gå i kyrkan vilket jag gör nästan varje söndag.
Jag är katolik och tror på Gud.
Jag ska snart komfirmera mig, det 11 september faktist... :)

men... hej då!


jag


stella


Thailand 2011




jag och ida


Kommentarer
Postat av: Julia

åh vad kul att du ska konfirmera dig. Det ska jag med! Också den 11 september. Ska du åka till italien till assisi?? :) Det är jag julia som du har på fb och gick i samma badminton grupp förut en gång i tiden. Fin blogg!



ps. Ska du börja 11 september??

2011-06-20 @ 20:36:39
URL: http://jullansplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback